18 septembre 2007

Vi tittar i dag i en väska som bor i Canada


I min handväska!
Handväskan är en Coach som jag köpte i en outletmall i Florida i mars.
- plånbok
- coach
- fyra cerat
- två läppstift
- MAC
- frimärken
- kvitto på medecin
- medecin
- förbandstjep
- mobil
- memorystick
- vaccinationskor
- tamponger
- klistermärke
- stickynotes
- plånbok med diverse kort som aeroplan, sjukhuskort, lånekort etc.
- nyckelknippa
- yogaschema
- hårsnodd
- silikon
Ha en bra dag.

Malin2

5 commentaires:

Lillie plein damour a dit…

From my bag to the Canada hand bag: Do you speak english?

malin2 a dit…

Yes I do ;)

Lillie plein damour a dit…

Good, then we can talk, I speek english to. An international handbag must speak english!
;-) Kram

Anonyme a dit…

Hej!

Åh, jag verkar ha hittat precis rätt blogg. Jag håller på att skriva en novell om en tjej som är handväsksfantast och som alltid har de allra senaste. Och jag som aldrig ens har ägt en undrar förstås vilka märken som är dyrast och mest inne.
Hoppas, hoppas att du kan hjälpa mig!

/Kina

malin2 a dit…

Oj... dyra finns det massor. Dom kanner vi pa.
Och avundas.
Prada, LV, Dior etc.
Underbara .... min Coach ar avundsjuk!