5 octobre 2007

Catyas väska


Jag vill! Jag vill!
I min Laura Clement-väska, köpt på La Redoute i Paris, finns:
- tidningen ViFöräldrar
- Ramlösa Päron & Citronmeliss
- Loka Smultron & Citron
- pass
- en burk Alvedon
- 8 hårnålar
- nescessär med dagligt smink
- nycklar
- försvarets hudsalva
- två tjugolappar och lite småpengar
- tre Chupa Chups-klubbor
- bankdosa
- svart anteckningsbok
- två pennor
- två presentkort från Åhléns
- IKEA handla-kort
- nagellack från Dior
- trosskydd- tampong
- tuggummi
- Fishermans friend
- mobiltelefon
- paraply
- solglasögon
- vantar för en 4-åring
- bok; Jens Lapidus "Snabba Cash"
- och annars, kameran
Det var nog allt..Mindre än vanligt.
Jag städade den igår.
//Catya

6 commentaires:

Lillie plein damour a dit…

är snabba cashboken bra?

Dennis Alexis Hellström a dit…

Haha okej då förstår jag. :D Tack! *rodnar* Bevaka gärna bloggen. Puss.

C a dit…

Faktiskt. Jag gillar den. Jag läser den bara när jag åker till och från jobbet och har svårt att kliva av på rätt t-banestationer. ;)
Lite som en actionfilm.. i en bok. :)

Lillie plein damour a dit…

Ok, jag skriver upp den pâ min lista.
Det är skönt att läsa pâ t banan eller pâ tâg överhuvudtaget.
Ha en fin kväll.

Anonyme a dit…

jag visade min handväska också en gång :)

Anonyme a dit…

har bloggen dött?