26 octobre 2007

Fem myror är fler än fyra elefanter


Till minne av Greta


Hope halsband- Barncancerfonden
Man kan inte ändra jorden över en natt, men om alla gör lite sâ kan man nog ändra lite mer än om man är själv,se bara pâ mystacken.
I stället för julklapp till mig själv sâ tänkte jag ge 50€ till Barncancerfonden där jag bor.
Alla behöver inte ge mer eller mindre utan alla ger vad de kan,vissa kan bara ge en tanke, men det tycker jag är bra
Sedan mailar man fischer.feuillette@gmail.com och säger Tanke eller X €.
Mâlet är 500€ och det tror jag att vi kan fâ in till vilken cancerfond som helst i världen
God Jul och ât helvete sjukdomen!

4 commentaires:

Christina a dit…

Vill bara sätta ett avtryck och visa att jag varit här.
Jättetrevlig blogg du har:)

Vintage Victoria a dit…

Har köpt halsbandet! Och håller med SKITSJUKDOM!

Anonyme a dit…

Jag har också köpt halsbandet som inte bara är en god gärning utan snyggt också!

Lillie plein damour a dit…

Tack tjejer!