24 septembre 2007

Hilda's väska


I min handväska från H&M (som jag har en liten crush on) hittar vi:
- Min kamera, Sony DSC-P200
- En anteckningsbok med en katt på
- Djävulen och fröken Prym av Paulo Coelho
- 2 tepåsar, forest fruit
- 2 tamponger
- Gult tandborstfodral med en tandborste i
- Tandkräm
- 2 läppcerat
- Nokia Mobil
- Kondomfodral med 2 kondomer i
- Grön grej som man kan skrapa lotter med och ha i kundvagnar
- Ipod nano med ett fodral som jag sytt
- En spritpenna
- En bläckpenna från EU-direkt
- Cykelnyckel
- Plånbok innehållande busskort, pengar, engångstandborste, busstidstabellm.m.
Det var min väska det.
Ciao,Hilda.

5 commentaires:

Elin a dit…

Det var en hel del tandhygieniska produkter för att vara en så liten väska!
;-)

Lillie plein damour a dit…

Bra Hilda! Kondomer är viktiga !

Linda K a dit…

vad udda med thepåsar, men säkert bra :)

Lillie plein damour a dit…

Jag hade en thé pâse i min vaska fram tills i gâr dâ jag använde den.

Anonyme a dit…

Jag måste ha min tandborste med mig, får lite ångest annars. haha
och jag älskar the!